onsdag 21 juli 2010

Syskon

Kanske, om vi har tur så kan ett nytt litet liv få sin plats i familjen nästa år.
Än så länge bara på planeringsstadiet och lite avlägset.
Det känns overkligt än så länge och lite läskigt.
Och lite, lite grann känns det som att utmana ödet nu när vi "redan" har 3 friska barn. Ska vi verkligen våga oss på ett fjärde?


Men längtan efter ett till barn är stark.

Tanken med den här bloggen är att den, när syskon finns i magen, inte ska ta över min vanliga blogg, där det är tänkt att Elias och vardagslivet med ett NPF-handikapp ska få största utrymmet.

Här ska jag kunna ägna mig åt syskon, graviditet och att bli mamma för tredje gången utan att det tar över för mycket från vardagslivet och storasyskonen!

Åh vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar