Har känt lite illamående till och från. Inget varaktigt men ibland sköljer det över mig men det går över fort.
Jag mår som vanligt men har dragit ner tempot rejält på jobbet.
I morse kände jag lite mensvärk och blev orolig. Jag vet ju att det är normalt men det är ändå så tidigt ännu så jag är försiktig med att ta ut för mycket i förskott.
Jag är ändå redan tecknat en tidig "väntabarnförsäkring". Den här gången vet jag att jag ska lägga till tilläggsförsäkringen för npf handikapp redan när bebis är i magen. Detta kan man göra från vecka 16.
Vi har inte sagt något till någon än. Jag vill vänta den här gången. Förra gången blev det så tidigt till alla. Jag vill njuta av det här tillsammans med F först.
lördag 27 november 2010
onsdag 24 november 2010
Gravid!!
tisdag 23 november 2010
Plus!

Väldigt svagt. Och tre dagar före beräknad mens blev det ett svagt plus på stickan!!
Vi är jätteglada! Men ännu väldigt tidigt så jag vill inte ta ut någonting i förskott ännu.
Men just nu är jag gravid. Just nu växer det ett litet frö i magen som om allting går som det ska, välkomnas till världen någon gång i början på augusti 2011!
Lycka!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
