onsdag 24 november 2010

Gravid!!





Visst är jag gravid! 1-2 veckor sedan befruktning och graviditeten är alltså i vecka 4. Eller 3+3 för att vara exakt.
Vi är överlyckliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar