I väntan på syskon!
onsdag 24 november 2010
Gravid!!
Visst är jag gravid! 1-2 veckor sedan befruktning och graviditeten är alltså i vecka 4. Eller 3+3 för att vara exakt.
Vi är överlyckliga!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar