tisdag 23 november 2010

Plus!


Väldigt svagt. Och tre dagar före beräknad mens blev det ett svagt plus på stickan!!
Vi är jätteglada! Men ännu väldigt tidigt så jag vill inte ta ut någonting i förskott ännu.
Men just nu är jag gravid. Just nu växer det ett litet frö i magen som om allting går som det ska, välkomnas till världen någon gång i början på augusti 2011!
Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar