
Väldigt svagt. Och tre dagar före beräknad mens blev det ett svagt plus på stickan!!
Vi är jätteglada! Men ännu väldigt tidigt så jag vill inte ta ut någonting i förskott ännu.
Men just nu är jag gravid. Just nu växer det ett litet frö i magen som om allting går som det ska, välkomnas till världen någon gång i början på augusti 2011!
Lycka!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar