Har känt lite illamående till och från. Inget varaktigt men ibland sköljer det över mig men det går över fort.
Jag mår som vanligt men har dragit ner tempot rejält på jobbet.
I morse kände jag lite mensvärk och blev orolig. Jag vet ju att det är normalt men det är ändå så tidigt ännu så jag är försiktig med att ta ut för mycket i förskott.
Jag är ändå redan tecknat en tidig "väntabarnförsäkring". Den här gången vet jag att jag ska lägga till tilläggsförsäkringen för npf handikapp redan när bebis är i magen. Detta kan man göra från vecka 16.
Vi har inte sagt något till någon än. Jag vill vänta den här gången. Förra gången blev det så tidigt till alla. Jag vill njuta av det här tillsammans med F först.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar