Tänk om vi har en sådan tur att jag blir gravid direkt efter uttaget av spiralen.
Ingen omöjlighet alls sa barnmorskan när spiralen försvann.
Om några veckor vet vi.
Spännande och läskigt på samma gång. Jag har ju haft så lätt att bli gravid förut.
Det har tagit direkt utan problem.
Men jag är ju äldre nu. Och har haft spiral, det har jag ju inte haft tidigare.
Väntan är både spännande och olidlig på en och samma gång.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar