Lite så känns det just nu. Är inne i en period som är väldigt mycket transportsträcka. Väntan på ul, väntan på halvtid då det sedan börjar hända mer och mer i magen.
Grodan sprattlar och boxas, dock aldrig när F är hemma.
Inte regelbundet så att det går att urskönja dygnsrytmer ännu men h*n boxas gärna när jag sitter på bussen. Det kanske skumpar lagom skönt i magen då, eller inte.
HP ansökningspapperen är klara och jag väntar bara på ett ok ul så att jag kan få moderskapsintyg från barnmorskan.
Sista maj börjar inte kännas så långt bort nu och det känns superskönt!
På viktfronten har inget hänt ännu. Men jag vet ju med facit efter Elias och Moa att kilona har kommit från v. 30 då jag har samlat på mig massor av vätska.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar