torsdag 3 februari 2011

Vecka 13, 14 och snart vecka 15

Tiden går så himla fort.
Och jag mår bara bra.
Vardagen rullar på som vanligt, jobb, skola och dagis. Köket har börjat bytas ut och det nya känns fräscht, ett riktigt lyft mot de hemska turkosa luckorna vi hade tidigare.
Jag drömmer mycket nu, och sover mera på nätterna. Vaknar inte lika ofta för att gå upp på toaletten. Men drömmarna är väldigt verklighetstrogna så vissa gånger vet jag inte om det har hänt på riktigt eller om jag har drömt =)
I natt drömde jag att vi fick veta på ul att grodan i magen är en flicka.
Fast jag tror ändå att det är en kille. Vi får se. Vi tänker inte ta reda på det vid ul i mars heller, den stora grejen är ju att inte veta och bli överraskade vid förlossningen tycker vi.

Februari redan! Bara 4 månader kvar att jobba. Känns overkligt. Men det händer mycket kul under våren. Nästa vecka åker jag till glada Hudik på 3 dagars regionmöte i hematologi. I april blir det utbildningsdagar och kryssning.
F och jag har två weekends inbokade på söderfors herrgård och färna herrgård.
Mycket att se fram emot alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar