tisdag 4 januari 2011

Tvåsiffrigt och inskrivning på MVC

Vecka 10.
Inskrivning på mvc idag. Allt gick bra. Det finns ju inte så många frågor och funderingar den här gången. Nästa milstolpe blir ultraljudet, som det ska beställas tid till om någon vecka.
Annars mår jag bara bra. Illamåendet som jag drabbades av förra veckan var sannolikt någonting annat för efter det har jag mått som vanligt igen.
Däremot har jag ingen matlust. Är inte sugen på någonting och vill helst inte äta, men det måste jag ju givetvis. Är mest sugen på surt, citroner, grapefrukt osv.
Hittills ingen skillnad på vikten. Brösten har däremot växt 2 storlekar redan och midjan är som bortblåst.

Beräknat datum är innan ultraljudet 6 augusti 2011. Om ganska precis 7 månader. Och jag räknar med att bara jobba 5 månader till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar