Halvtid nu!
Tiden går fort. Allt är bara bra med alla. Med grodan, syskon och oss vuxna.
Jag är trött som en tokig och orkar ingenting längre, somnar före barnen på kvällarna.
Jag undrar om jag har järnbrist. Ska kolla på jobbet i morgon.
Det enda jobbiga är foglossningen som blir värre och värre. Idag var jag när att bryta ihop av smärta vid flera gånger under arbetspasset.
Jag kan nog inte vänta till nästa bm besök i april utan får nog ringa tidigare.
Men först ska jag prata med vår egen sjukgymnast på jobbet om vad jag kan göra själv för att det ska bli bättre.
Jag har ingen lust att sjukskriva mig heller, har ju ändå bara två månader kvar att jobba så jag vill kunna köra tiden ut.
Kanske vore tens någonting att testa. Vi får se.
Magen växer på, däremot är det fortfarande "bara" +2 kg på vikten vilket jag tackar och bockar för.
Hoppas att det håller sig så.
På lördag börjar v. 21.
Grodan lever om i magen och jag känner tydligt att h*n snurrar och vänder på sig. H*n stökar mycket till höger i magen och rörelserna syns nu också om jag tar av mig tröjan.
Mysigt och lika fantastiskt som med de andra barnen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar