torsdag 10 mars 2011

Vecka 19 och UL

Idag har vi gjort ultraljud!
Allt var bara bra med grodan och nytt datum för beräknad förlossning blev 5/8.
Lite nyare teknik på specialistmödravården gjorde att vi kunde se grodan väldigt väldigt bra. Inte bara skelettkonturer utan ögon som var öppna, mer bebislikt.
Otroligt fantastiskt! Som alltid!
Sen ville inte grodan medverka till fotografering utan vände på sig en hela tiden men några fina bilder har vi med oss hem så klart!

Jag tror fortfarande på en kille. F är övertygad om att det blir en tjej!
Precis som när Moa låg i magen ska vi nu ha en liten gissningstävling om vilket kön det blir, födelsedatum och vikt!

2 kommentarer:

  1. får man vara med?? i så fall: 22 juli (så du hinner vara hemma en vecka och sen orka se mig innan jag åker hem igen), prick 3500 g, 52 cm och en LISA förstås :)

    SvaraRadera
  2. Alla får vara med och gissa =)
    Vinsten blir ära och berömmelse ;)
    prick 3500g låter utmärkt!

    SvaraRadera