torsdag 7 april 2011

Vecka 23

Magen växer och bebis också!
Allt är bra med mig och bebisen förutom anemi och foglossning som ställer till det för mig. Anemin i form av grav trötthet och foglossningen ger smärtor.
Bebis är vaken mycket nu. Jag känner tydligt när h*n hickar och h*n sparkar och boxas och stökar på regelbundna tider.
Ofta väljer att grodan att parkera sin lilla rumpa uppe till höger i livmodern och ligger nog väldigt på tvärsan för h*n boxas och stretchar ut långt till vänster i magen.
Buffar jag lite lätt på rumpan snurrar grodan runt eller vänder på sig. H*n är väldigt känslig för beröring.
Jag väntar på besked från fk och ser fram emot att bara jobba i knappt två månader till.
Bebis väger ca 500g nu och mamman har gått upp 5kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar