Besök hos barnmorskan idag. Allt fint med mig och bebis. Hb börjar stiga lite vilket känns skönt.
Bebis hjärta lät lika fint idag också! Hf 138 idag. Livmodern har vuxit som den ska och ligger fortfarande på normalkurvan.
Bebis rumlar runt mycket i magen nu. Gärna på kvällar och nätter. Vi börjar fundera mer och mer på namn nu men har ännu inte fastnat helt för något namn.
Tiden går så väldigt fort nu, det har jag skrivit varje vecka. Snart är det sista maj!
Bara 17 dagar kvar men inte lika många arbetspass!! Härligt, det ska bli så skönt att bara få släppa allt och gå hem och bara vara!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar