Jag är mycket piggare på kvällarna nu.
Sover bättre när jag sover och är inte så trött när jag vaknar.
Kroppen håller på att ställa in sig på nattvak, amningstider och mycket vakentid. Jag tror det i alla fall.
Grodan är alltid vaken på kvällarna och stökar.
Igår tittade vi på Foo Fighters live från London via itunes. F konstaterade att grodan sparkade och levde om mer till de lugnare låtarna. Fast det kan ju också vara så att h*n sover bättre till de rockigare varianterna :)
I morgon fyller världens bästa Moa 6 år.
Efter det är det fritt fram. Nu längtar vi allihopa!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar