Tiden just nu stavas V.Ä.N.T.A.N
Jag har blivit mycket tröttare fort och sover länge på förmiddagarna. Men vilan behövs, säger alla, inför förlossningen.
Jag har också samlat på mig mycket vätska, speciellt i händer och fötter.
Men jag är inte less ändå. Försöker passa på att njuta varje dag.
Det är 10 dagar kvar till beräknat datum nu. Sen kan vi ju lägga på 10 dagar till om det vill sig så.
Men vi är nyfikna på grodan, och längtar tokmycket! Vi säger lillebror och är nog inställda på att det är just en lillebror i magen den här gången.
Grodan har lugnat ner sig nu och stökar inte lika mycket som tidigare, kvällstid och nattetid är vakentimmar nu, som det brukar vara när bebisarna är nyfödda.
Jag säger det igen. Tiden har gått så fort. Det är helt ofattbart egentligen. 23 november är ju inte så länge sedan. Då graviditetstestet blev positivt.
Då när augusti kändes så avlägset. Nu är vi här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar