I väntan på syskon!
måndag 15 augusti 2011
+10
v.41+3.
Nix, här händer det absolut ingenting.
Det verkar inte bättre än att det går mot igångsättning.
Vi får se i morgon när det är dags för barnmorskebesök igen.
Nu är det inte roligt längre.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar