Kanske beror det på att jag sov fruktansvärt dåligt i natt pga att jag mådde så illa att jag trodde jag hade åkt på magsjuka.
Kanske beror det på att maken börjar jobba idag efter 4 veckors härlig ledighet.
Kanske beror det på att det idag är oerhört fuktigt ute och att jag känner mig som en kamin.
Eller så beror det på att katterna dragit ut två gånger så mycket kattsand som vanligt i hallen.
Vad vet jag.
Men just idag känner jag mig provocerad av If's gravidapplikation som påstår att det är 0 dagar kvar till förlossning.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar